• ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
  • کد خبر: 34211
بورس کالا

معامله گر شرکت کارگزاری ایساتیس پویا در گفتگو با خبرنگار «کالاخبر» به بررسی روند معاملات روزانه بورس کالای ایران پرداخت.

ر

سول علیمحمدی در گفت و گو با خبرنگار «کالاخبر» به معاملات داغ میلگرد و تیرآهن طی روز جاری اشاره کرد و در خصوص مهم ترین محصولات معامله شده در تالار محصولات صنعتی گفت: امروز شمش فولاد خوزستان به قیمت ۳۵۱۰ تومان به فروش رسید و محصولات ذوب آهن اصفهان نیز نسبت به هفته های گذشته رشد یک تا دو درصدی را تجربه کردند. به طوری که قیمت تیرآهن ۱۴ تا ۱۸ این مجتمع یک تا ۱.۵ درصد افزایش یافت و تقاضای خریداران نسبت به میزان عرضه محصول در بازار فزونی داشت.

وی در ادامه به تالار فرآورده های نفتی اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاق هایی که می تواند در بهبود روند معاملات در این تالار اثرگذار باشد، منظم شدن اعلام قیمت های پایه فرآورده های نفتی به صورت هفتگی همانند اعلام قیمت پایه محصولات پتروشیمی است. این اتفاق فضای بازار را برای همه گروه ها اعم از تولیدکننده، خریدار و حتی سهامداران شرکت های فعال در بازار سرمایه شفاف و مشخص می کند.  

او در پایان گفت: وکیوم باتوم، لوب کات، گوگرد، مواد پلیمری و شیمیایی از محصولات معامله شده امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بودند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها