نفت

تولید نفت خام آمریکا در ماه سپتامبر ۶۶ هزار بشکه در روز افزایش داشت و به رکورد جدید ۱۲.۴۶ میلیون بشکه در روز رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از رویترز، دولت آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت خام این کشور در ماه سپتامبر به رکورد جدید ۱۲.۴۶ میلیون بشکه در روز رسید. تولید نفت آمریکا در ماه اوت ۱۲.۳۹۷ میلیون بشکه در روز بود.

پیشرفت های فنی باعث افزایش تولید از ساختارهای شیل آمریکا را شده و این کشور را به بزرگترین تولید کننده نفت دنیا تبدیل کرده است.

تولید نفت در تگزاس ۷۲ هزار بشکه در روز در ماه سپتامبر افزایش یافت در حالی که تولید در داکوتای شمالی و خلیج مکزیک طی این ماه کاهش یافته بود. تولید اوکلاهاما و آلاسکا هم افزایش داشت.

تقاضای بنزین آمریکا ۶۵۲ هزار بشکه در روز در این ماه کاهش یافت و به ۹.۲ میلیون بشکه در روز رسید. تقاضای آمریکا برای سوخت های میعانی مثل دیزل ۸۷ هزار بشکه در روز پایین آمد و به ۳.۹ میلیون بشکه در روز رسید.در این بین، تولید ماهانه گاز طبیعی این کشور در ماه سپتامبر در ۴۸ ایالت پایینی به بالاترین حد ۱۰۴.۸ میلیارد فوت مکعب در روز رسید. تولید گاز این کشور در ماه اوت ۱۰۴.۲ میلیارد فوت مکعب در روز بود.

در تگزاس، بزرگترین ایالت تولید کننده گاز، تولید ۱ درصد افزایش یافت و به رکورد جدید ۲۹ میلیارد فوت مکعب در روز در سپتامبر رسید.

در پنسیلوانیا، دومین ایالت بزرگ تولید کننده گاز، تولید در سپتامبر ۰.۱ درصد بالا رفت و به رکورد ۱۹.۲۴ میلیارد فوت مکعب در روز رسید. این ایالت در ماه اوت ۱۹.۲۲ میلیارد فوت مکعب در روز تولید کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها