• ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
  • کد خبر: 24991
نفت

تولید نفت خام آمریکا ۲۴۱ هزار بشکه در روز معادل ۲.۱ درصد در ماه مارس افزایش یافته و به ۱۱.۹۰۵ میلیون بشکه رسیده است که کمتر از بالاترین رکورد آن است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از رویترز، سازمان اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت خام آمریکا ۲۴۱ هزار بشکه در روز معادل ۲.۱ درصد در ماه مارس افزایش یافته و به ۱۱.۹۰۵ میلیون بشکه رسیده است که کمتر از بالاترین رکورد آن است.

این افزایش ماهانه تولید نفت آمریکا نسبت به ۱۱.۶۶۴ میلیون بشکه ماه فوریه، پس از دو ماه متوالی کاهش تولید در ژانویه و فوریه صورت گرفت. تولید ماهانه آمریکا در دسامبر به اوج ۱۱.۹۶۶ میلیون بشکه در روز رسیده بود.

بیشتر این افزایش مربوط به خلیج مکزیک می‌شود. تولید در این منطقه ۱۱.۱ درصد بالا رفته و به ۱.۹۰۷ میلیون بشکه در روز رسیده است. تولید در داکوتای شمالی هم با ۳.۲ درصد افزایش ۱.۳۵۲ میلیون بشکه در روز است.

تولید در تگزاس، بزرگترین ایالت تولید کننده نفت آمریکا ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۴.۸۷۳ میلیون بشکه در روز رسید.

تولید خالص ماهانه گاز طبیعی در ۴۸ ایالت آمریکا تا رکورد جدید ۹۹.۳ میلیارد متر مکعب در روز در ماه مارس افزایش یافت. این رقم در فوریه ۹۹.۱  میلیارد فوت مکعب در روز بود.افزایش تولید گاز هم نتیجه ۸.۷ درصد افزایش تولید در خلیج مکزیک تا ۲.۹  میلیارد فوت مکعب در روز و ۷.۲ درصد افزایش در داکوتای شمالی تا رکورد ۲.۸ میلیارد فوت مکعب در روز است.

در تگزاس ، بزرگترین ایالت تولیدکننده گاز، تولید ۰.۹ درصد کاهش یافت و به ۲۶.۴ میلیارد فوت مکعب رسید. در فوریه تولید این ایالت با ۲۶.۶ میلیارد فوت مکعب در روز رکورد زده بود.

در پنسیلوانیا، دومین ایالت تولیدکننده گاز آمریکا ، تولید ۰.۷ درصد بالا رفت و به رکورد ۱۸.۸ میلیارد فوت مکعب در روز رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها