آلومینیوم

تولید سالانه آلومینیوم چین طی سال ۲۰۱۹ میلادی برای اولین بار در دهه گذشته کاهش یافت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، میزان تولید آلومینیوم چین طی سال ۲۰۱۹ میلادی به ۳۵ میلیون و ۴۰هزار تن رسید که حاکی از افت ۰.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ است. پس از کاهش تولید در سال ۲۰۰۹ میلادی این اولین افت تولید سالانه این محصول در چین طی دهه اخیر است.

علت این افت تولید، تعطیلی برنامه ریزی نشده در برخی کارخانه های بزرگ عنوان شده است. به عنوان مثال سیل در برخی استان ها منجر به تعطیلی برخی خطوط تولید شد.

طی دسامبر ۲۰۱۹ میلادی چین توانست ۳ میلیون و ۴۰هزار تن آلومینیوم تولید کند که حاکی از افت ۰.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی است. در دسامبر سال گذشته حدود یک میلیون تن ظرفیت سالانه تولید آلومینیوم در چین کار خود را از سر گرفتند که علت این امر افزایش قیمت ها و تکمیل تعمیرات در واحدهای ذوب اعلام شده است. چین در نظر دارد طی سال ۲۰۲۰ میلادی ظرفیت تولید آلومینیوم خود را ۲ میلیون تن افزایش دهد.

رشد تولید فلزات غیرآهنی در سال ۲۰۱۹

تولید ۱۰ فلز غیرآهنی در چین شامل مس، آلومینیوم، سرب، روی، نیکل، قلع، آنتیموان، جیوه، منیزیم و تیتانیوم طی سال ۲۰۱۹ میلادی با رشد ۳.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی به ۵۸ میلیون و ۴۲۰هزار تن رسید. همچنین میزان تولید این گروه از فلزات طی دسامبر گذشته ۵ میلیون و ۳۱۰ هزار تن به ثبت رسید که حاکی از رشد ۴.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها