آلومینیوم

تولید آلومینیوم در شرکت آلومینیوم چین طی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۰.۴۴ درصد کاهش یافت. همچنین این شرکت شاهد افت ۱۳.۸ درصدی فروش این محصول بود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری رویترز؛ شرکت آلومینیوم چین، چالکو، از ابتدای جولای تا پایان سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی ۹۵۰هزار تن آلومینیوم تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاکی از افت ۱۰.۴ درصدی است. همچنین میزان فروش این محصول طی مدت مذکور ۱۳.۸ درصد کاهش یافت و ۹۴۰هزار تن به ثبت رسید که نشان از کاهش تقاضا در چین به عنوان بزرگترین مصرف کننده این فلز دارد.

این کاهش تولید به دنبال تعطیلی یک کارخانه تولید آلومینیوم چالکو با ظرفیت سالانه ۲۰۰ هزار تن در استان شادونگ بود. این کارخانه به دلیل هزینه های بالای برق تعطیل شد و با ظرفیت تولید سالانه ۱۹۰هزار تن از شمال چین به یونان انتقال خواهد یافت.

همچنین طی مدت یاد شده، تولید آلومینا در این شرکت با رشد ۳.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۳ میلیون و ۴۱۰هزار تن رسید. چالکو میزان سود خالص فروش محصولات را در این شرکت ۱۴میلیون و ۵۳۰هزار دلار اعلام کرد که حاکی از کاهش ۸۳.۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی است.

این شرکت میانگین قیمت فروش آلومینیوم خود را طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۱۳ هزار و ۹۲۴ یوان در هرتن اعلام کرد که شاهد افت ۴.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

طی ۹ ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی مجموع سود چالکو با کاهش ۴۷.۷ درصدی به ۸۰۸ میلیون و ۳۷۰هزار یوان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها