وزیر صنعت

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه گفت: فشارها و تحریم‌های بین‌المللی تاثیری بر فضای صنعت و معدن کشور نداشته است به طوری که طبق گزارش بانک مرکزی، رشد صنعت و معدن کشور از منفی ۱۲.۵ درصد در اسفند ماه ۹۷ به مثبت ۲.۳ درصد در دی ماه امسال رسیده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، رضا رحمانی اظهار کرد: دشمنان فشارها و تحریم‌های سخت را بر ما تحمیل کرده‌اند، اما ما می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم و تهدیدها را به فرصت بدل کنیم، همچنان که تاکنون نیز توانسته‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند، افزود: سال گذشته رمز دشمنان تعطیلی پی‌ در پی کارخانه‌ها بود که خوشبختانه با تلاش تمامی فعالان عرصه تولید این نقشه با شکست مواجه شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص طرح اصلاح قیمت بنزین و اقدامات وزارتخانه برای جلوگیری از گرانی در آن مقطع، بیان کرد: در آن شرایط ما مردانه پای کار آمدیم، قیمت‌ها را کنترل کردیم و نگذاشتیم اثر روانی اصلاح قیمت بنزین باعث گرانی در جامعه بشود.

رحمانی در ادامه یادآور شد: رسالت سختی بر دوش ما است و این رسالت و تکلیف ایجاب می‌کند که با تمام قوا پای کار بیاییم.

وی در خصوص وضعیت خودرو نیز خاطرنشان کرد: تولید خودرو به وضعیت مناسبی رسیده است و اکنون به تولید روزانه چهار هزار خودرو رسیده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها