مس

قیمت مس در LME روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به روز معاملاتی پیشین ۶ دلار کاهش داشته و به پنج هزار و ۱۷۰ دلار رسیده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین؛ قیمت مس در روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه، ۰.۱ درصد افت داشته و نسبت به هفته پیشین ۴.۲ درصد افزایش را تجربه کرده و به پنج هزار و ۱۷۰ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه، با کاهش چهار دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، ۰.۱ درصد افت داشته و پنج هزار و ۱۹۰ دلار اعلام شده است. قیمت سه ماهه فلز سرخ ۴ درصد افزایش قیمت را نسبت به هفته پیش تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه، با کاهش یک هزار و ۶۷۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۶۵ هزار و ۴۲۵ تن به ۲۶۳ هزار و ۷۵۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد در روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به جمعه ۲۹ فروردین ماه، افزایش سه دلاری داشته و برابر با ۲۱ دلار بر تن گزارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها