• ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
  • کد خبر: 39767
مس

قیمت مس در LME روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به روز معاملاتی پیشین ۱۷۵ دلار کاهش داشت و به چهار هزار و ۹۹۵ دلار رسید.

ببه گزارش «کالاخبر»،قیمت مس در روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه، ۳.۴ درصد افت داشته و نسبت به هفته پیشین ۲.۴ درصد کاهش را تجربه کرده و به چهار هزار و ۹۹۵ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه، با کاهش ۱۶۰ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، ۳.۱ درصد افت داشته و پنج هزار و ۳۰ دلار اعلام شده است. قیمت سه ماهه فلز سرخ ۲.۳ درصد کاهش قیمت را نسبت به هفته پیش تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه، با افزایش ۹۷۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۶۳ هزار و ۷۵۰ تن به ۲۶۴ هزار و ۷۲۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نمایانگر این است که در روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به دوشنبه، افزایش ۱۵ دلاری داشته و برابر با ۳۵ دلار بر تن گزارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها