• ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
  • کد خبر: 40238
آلومینیوم

روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه، ۳۵ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معادل ۲.۴ درصد کاهش داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و ۴۷۲ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن، به یک هزار و ۴۳۷ دلار به ازای هر تن رسید.

به گزارش «کالاخبر»، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه)، سه دلار به ازای هر تن معادل ۰.۲ درصد، افت داشت؛ به گونه‌ای که در جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه، آلومینیوم یک هزار و ۴۴۰ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به یک هزار و ۴۳۷ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین، قیمت آلومینیوم در LME روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه، ۳۵ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معادل ۲.۴ درصد کاهش داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و ۴۷۲ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن، به یک هزار و ۴۳۷ دلار به ازای هر تن رسید.

کاهش قیمت آلومینیوم در جهان، همراه با افزایش موجودی انبارهای آلومینیوم بوده است؛ به گونه‌ای که میانگین موجودی انبارها از یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۸۰ تن در هفته گذشته به یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۷۵ تن در هفته اخیر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها