• ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
  • کد خبر: 40697
آلومینیوم

روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، ۱۷ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معادل ۰.۹ درصد افت داشت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه)، یک دلار به ازای هر تن معادل ۰.۶ درصد، رشد داشت؛ به گونه‌ای که در جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه، آلومینیوم یک هزار و ۴۳۲ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به یک هزار و ۴۴۲ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین، روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، قیمت آلومینیوم در LME نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی دوشنبه  ۲۲ اردیبهشت ماه، ۱۳ دلار به ازای هر تن معادل ۰.۹ درصد افت داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و ۴۵۴ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن، به یک هزار و ۴۴۲ دلار به ازای هر تن رسید.

افزایش قیمت آلومینیوم در جهان، همراه با کاهش موجودی انبارهای آلومینیوم بوده است؛ میانگین موجودی انبارها از یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۱۰۰ تن در هفته گذشته به یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۴۷۵ تن در هفته اخیر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها