• ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
  • کد خبر: 40952
بازار آتی

معاملات بازار آتی بورس کالای ایران در اولین هفته کاری خرداد ماه سال جاری در حالی پایان یافت که معامله گران بیش از ۷۵ هزار و ۴۰۰ قرارداد آتی را به ارزش بیش از ۷۷۴ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال منعقد کردند.

به گزارش «کالاخبر»؛ در جریان معاملات هفته گذشته قراردادهای آتی بورس کالای ایران معامله گران با انعقاد ۵۲ هزار و ۹۵۰ قرارداد آتی زعفران نگین ارزش بیش از ۴۹۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریالی را برای سررسید شهریور ماه سال ۱۳۹۹ ثبت کردند.

همچنین طی هفته گذشته بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۰ قرارداد آتی زعفران نگین برای تحویل تیرماه سال جاری به ارزشی بیش از ۱۷۹ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال منعقد شد.

در سررسید تیرماه قرارداد آتی زعفران رشته ای درجه یک نیز ۱۶۳ قرارداد منعقد شد که ارزش انعقاد این تعداد قرارداد به بیش از یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال رسید. در این هفته ۵۹۷ قرارداد آتی زعفران رشته ای درجه یک نیز به ارزشی بیش از ۴ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال برای سررسید شهریور ماه امسال منعقد شد.

معامله گران همچنین با انعقاد ۷ قرارداد آتی زیره سبز با سررسید خرداد ماه جاری ارزش بیش از ۳۳ میلیون ریالی را به ثبت رساندند.

در جریان معاملات هفته گذشته، انعقاد ۵۰۶ قرارداد آتی پسته با دوره تحویل خرداد ماه جاری ارزش نزدیک به ۴۶ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریالی را در پی داشت. در سررسید مرداد ماه نیز ۵۴۳ قرارداد آتی پسته به ارزشی بیش از ۴۹ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال منعقد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها