گواهی

در جریان معاملات هفته ای که گذشت معامله گران بیش از یک میلیون و ۸۵۲ هزار گواهی سپرده کالایی را به ارزشی بیش از ۱۲۸۱ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال دادوستد کردند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته ای که گذشت معامله گران در مجموع نمادهای گواهی سپرده سکه طلا بیش از ۱۴۵ هزار و ۶۰۰ گواهی را به ارزشی بیش از ۱۱۱۵ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال خرید و فروش کردند.

در نمادهای معاملاتی گواهی سپرده زعفران نگین نیز بیش از یک میلیون و ۵۰۸ هزار و ۶۷۰ ورقه بهادار مبتنی بر کالا در حالی مورد معامله قرار گرفت که ارزش آن به ۱۴۱ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال رسید.

نمادهای معاملاتی زعفران پوشال معمولی نیز شاهد دادوستد نزدیک به ۱۸۴ هزار گواهی سپرده کالایی این دارایی پایه بودند که در پی انجام این معاملات ارزش بیش از ۱۴ میلیارد و ۲۷۱ میلیون ریالی رقم خورد.

معامله گران ۹۸۶۳ گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ را نیز خرید و فروش کردند و ارزش بیش از ۹.۵ میلیارد ریالی را در سه نماد انبارهای طلای سبز زرند، سبز دانه کویر و زرین مه ولات به ثبت رساندند.

این گزارش می افزاید، طی هفته ای که گذشت ۴۱۴۸ گواهی سپرده زیره سبز نیز در سه نماد انبار پذیرفته شده بورسی معامله شد که ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریالی را در پی داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها