• ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
  • کد خبر: 42469
بیلت

در هفته ای که گذشت افزایش قیمت قابل توجهی در بازار بیلت ترکیه مشاهده شد که علت عمده آن بالا رفتن قیمت قراضه وارداتی اعلام شده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فولاد ایران، تقاضای خوب بیلت در بازار داخلی نیز به افزایش قیمت این محصول دامن زده، این درحالی است که بخش های واردات و صادرات ترکیه فعالیت چندانی ندارند.

فروشندگان بیلت CIS برای حمل سپتامبر پیشنهاد قیمت ۴۰۰ تا ۴۰۵ دلار در تن CFR به ترکیه ارائه داده اند که نسبت به هفته گذشته ۵ تا ۱۰ دلار در تن افزایش داشته است.

متال اکسپرت گزارش داده که طی آخرین مذاکرات صورت گرفته، صادرکنندگان قراضه قیمت های پیشنهادی را افزایش داده اند به گونه ای که در اوایل هفته، یک شرکت مستقر در اسکندرون محموله قراضه مخلوط (۲۰-۸۰) را برای تحویل در ماه آگوست از یک صادرکننده آمریکایی به قیمت ۲۶۹.۵ دلار در تن سی اف ار خریداری کرد.

فولادسازان ترکیه به دنبال محموله های قراضه برای حمل آگوست هستند و در این بین شاهد افزایش قیمت محصولات نهایی فولاد در ترکیه هستیم. فعالان بازار می گویند "قیمت محصولات نهایی سریعتر از قیمت مواد اولیه در حال رشد است." در نتیجه صادرکنندگان آمریکایی تصمیم به افزایش قیمت های پیشنهادی قراضه خود گرفته اند.

اخرین قیمت پیشنهادی قراضه (۸۰:۲۰) از ساحل شرقی ایالات متحده روی ۲۷۰ دلار در تن سی اف ار ترکیه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها