قالیباف اصل

پذیره نویسی بورس املاک و مستغلات از مهرماه و انتخاب نماینده ویژه از اعضای شورای عالی بورس، برای پیگیری موضوع بازگشایی نماد کنتورسازی، مصوبات امروز جلسه شورای عالی بورس بود.

به گزارش «کالاخبر»؛ حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان مطلب بالا به سنا گفت: شورای عالی بورس طی روز گذشته آخرین وضعیت راه اندازی بورس املاک و مستغلات و امتیازات را بررسی کرد. در این زمینه مقرر شد تا هیات موسس، اساسنامه را تنظیم و به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کند تا در صورت تایید نهایی، پذیره نویسی این بورس از مهرماه آغاز شود.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی موضوع بازگشایی نماد کنتورسازی را دومین مصوبه جلسه شورای عالی بورس بیان کرد و ابراز داشت: آخرین وضعیت این شرکت نیز به شورا گزارش و مقرر شد تا انجام اقدامات لازم برای بازگشایی نماد این شرکت از سوی سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی و سازمان تامین اجتماعی سرعت گیرد.

دبیر شورای عالی بورس افزود: در همین راستا، یکی از اعضای شواری عالی بورس به عنوان نماینده ویژه انتخاب شد تا در کنار سازمان بورس و اوراق بهادار، پیگیر  این موضوع باشد تا هرچه سریعتر، نماد این شرکت در بورس بازگشایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها