• ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
  • کد خبر: 43650
پروپیلن

براسکم (Braskem) شرکت صنایع شیمیایی برزیلی، در یک کنفرانس مطبوعاتی از آغاز تولید تجاری در واحد جدید پروپیلن خود در شهر لا پورته در ایالت تگزاس خبر داد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، براساس اعلام مؤسسه مستقل مطالعات شیمیایی (ICIS)، این کارخانه جدید می‌تواند سالانه ۴۵۰ هزار تن پروپیلن تولید کند که طیف گسترده‌ای از محصولات مربوط به پروپیلن از جمله هموپلیمر، کوپلیمر فشرده و کوپلیمر تصادفی را دربرمی‌گیرد.

ساخت این واحد در ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شد و مراحل نصب و پیش‌راه‌اندازی آن در ژوئن سال ۲۰۲۰ میلادی پایان یافت.

مارک نیکولیچ، مدیراجرایی شرکت براسکم امریکا (Braskem America)، اعلام کرد: آغاز تولید تجاری در خط تولید درجه جدیدی از پروپیلن در شهر لا پورته، مهر تأیید آشکاری بر موقعیت شرکت براسکم به‌عنوان هدایتگر بازار پروپیلن در آمریکای شمالی است. ما در بزرگترین خط تولید پروپیلن در قاره آمریکا ۷۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و این کارخانه نخستین واحد تولید پروپیلن در آمریکای شمالی از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون به‌شمار می‌رود که نشاندهنده تعهد همیشگی ما در تأمین نیازهای مشتریانمان در حال حاضر و در بلندمدت است.

براسکم علاوه بر عرضه به بازار پروپیلن آمریکا، در نظر دارد با افزایش ظرفیت تولید خود در آمریکا، از مشتریان خود در آمریکای جنوبی، اروپا و آسیا نیز حمایت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها