ژاپن پروپیلن

شرکت «ژاپن پروپیلن» سال آینده میلادی واحد تولید پروپیلن خود در شرق ژاپن را تعطیل می‌کند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، «ژاپن پروپیلن» شرکت تولیدکننده پروپیلن که یک سرمایه‌گذاری مشترک بین میتسوبشی کمیکال کوپریشن و جی‌ان‌سی کوپریشن است، واحد تولید سالانه ۷۰ هزار تنی خود در کارخانه گوای (GOI) واقع در شرق بخش چیبا ژاپن را تا ژانویه سال آینده میلادی تعطیل می‌کند.

آرگوس مدیا گزارش داد: کارخانه گوای به‌طور عمده در زمینه تولید فیلم‌های پروپیلنی، ورق و مواد صنعتی فعالیت می‌کند.

«ژاپن پروپیلن» به دنبال تولید فزاینده پروپیلن ارزان قیمت در منطقه خاورمیانه و آسیا-اقیانوسیه، شاهد افت تقاضای بازارهای داخلی برای پلی‌پروپیلن قابل استفاده در محصولات عمومی بوده است.

این شرکت ضمن تلاش برای افزایش رقابت‌پذیری محصولات پروپیلن کاربردی در وسایل نقلیه، تولید در تاسیسات خود را بهینه کرده است، همچنین در آوریل سال جاری میلادی خط تولید سالانه ۱۰۶ هزا تنی پروپیلن در کارخانه کاشیما واقع در بخش ایباراکی را تعطیل کرد.

۶۵ درصد سهم «ژاپن پروپیلن» متعلق به ژاپن پلی‌کم دارنده سهام کامل میتسوبشی کمیکال کوپریشن و ۳۵ درصد آن متلق به جی‌ان‌سی کوپریشن، که به‌طور کامل سهامش متعلق به تولیدکننده محصولات شیمیایی چیسو (Chisso) است.

«ژاپن پروپیلن» هم‌اکنون دارای ظرفیت تولید سالانه ۹۱۵ هزار تن پروپیلن است. تعطیلی یکی از سه خط تولید در کارخانه گوای تولید را به ۸۴۵ هزار ت در سال کاهش می‌دهد.

براساس آمارهای اتحادیه صنعتی پتروشیمی ژاپن، این شرکت در بازه زمانی ژانویه تا ژوئن سال ۲۰۲۰ میلادی سالانه یک میلیون تن پلی پروپیلن تولید کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲.۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها