تالار بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۰ آذر ماه، ۸۶۷ هزار و ۷۶۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹۵ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته با افزایش حجم و ارزش معاملات روبه رو شد.

به گزارش «کالاخبر»؛ تالار های مختلف بورس کالای ایران در سومین هفته آذر ماه با حجم بیش از ۸۶۷ هزار تن کالا، رشد ۷۰ درصدی و ارزش ۹۵ هزار میلیارد ریالی، رشد ۵۳ درصدی را تجربه کرد.

بنابراین طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۴۷۱ هزار و ۱۷ تن انواع کالا به ارزش ۵۷ هزار و ۵۶ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۴۶۳ هزار و ۵۷۷ تن فولاد، یک هزار و ۸۹۰ تن آلومینیوم، ۳ هزار و ۴۱۵ تن مس، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۴ کیلوگرم شمش طلا، ۵۰۰ تن چدن و یک هزار و ۵۰۰ تن کک از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۹۶ هزار و ۱۵۹ تن انواع کالا به ارزش ۳۸ هزار و ۲۲۴ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۱۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴۰ هزار و ۸۹۸ تن قیر، ۶۴ هزار و ۴۲۳ تن مواد پلیمری، ۳۴ هزار و ۶۹۷ تن مواد شیمیایی، ۲۲ هزار تن لوب کات، ۲۵۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۸۱۱ تن روغن پایه، ۱۵۰ تن آرگون و ۱۵ هزار و ۲۰ تن گوگرد معامله شد.

بر اساس این گزارش ۵۹۰ تن انواع کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران دادوستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها