• ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
  • کد خبر: 45998
آلومینیوم

شرکت آلومینیوم بحرین (آلبا) به ‌تازگی با یکی از غول‌های تولیدکننده آلومینیوم و آلومینا در چین یادداشت تفاهم امضا کرده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از باشگاه آلومینیوم، این یادداشت تفاهم توسط شرکت‌های گروه هانگزو جین‌جیانگ (Hangzhou Jinjiang) امضا شده است که بزرگ‌ترین تولیدکننده آلومینا در چین محسوب می‌شود. این گروه سالانه ۱۰ میلیون تن آلومینا تولید و به بازار عرضه می‌کند.

این تفاهم‌نامه در روزهای پایانی ماه نوامبر و با حضور مدیران ارشد دو گروه امضا شد و مفاد آن براساس میزان مصرف آلومینای آلبا وضع شده و به‌گونه‌ای است که در آن منافع هر دو گروه لحاظ شده است.

به ‌گفته مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آلبا، این قرارداد جایگاه آلبا را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آلومینیوم در جهان تثبیت خواهد کرد.

گروه چینی جین‌جیانگ، بزرگترین تولیدکننده آلومینا در جهان بوده که مهم‌ترین برنامه آن‌ها، ایجاد پایگاه‌های متعدد در سطح بین‌المللی است. به‌ گفته مدیر گروه جین‌جیانگ، این تفاهم‌نامه بر اساس همکاری مشترک سه‌ ساله تنظیم شده است اما این امکان هم وجود دارد که زمان همکاری مشترک دو گروه به بیش از سه سال افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، شرکت آلبا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آلومینیوم در جهان محسوب می‌شود. این شرکت بحرینی در سال ۱۹۶۸ تاسیس شد و پس از آن با افزایش ظرفیت تولید خود موفق شد به بزرگ‌ترین تولیدکننده پس از چین ارتقء یابد. درحال‌حاضر تعداد نیروهای کاری این شرکت ۳۱۸۲ نفر گزارش شده و درآمد خالص آن در پایان سال ۲۰۱۹، ۱۴.۳۱ میلیون دلار برآورد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها