آلومینا

تولید جهانی آلومینا در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ به ۱۱.۶۲۹ میلیون تن رسید و درنهایت تولید جهانی آلومینا در سال ۲۰۲۱، به ۱۳۸.۱۲۲ میلیون تن ثبت شد. همچنین تولید روزانه آلومینا نیز در ماه دسامبر ۳۷۵.۱ هزار تن اعلام شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از باشگاه آلومینیوم، براساس گزارش انستیتوی بین‌المللی آلومینیوم، تولید جهانی آلومینا در ماه دسامبر ۲۰۲۱ کمتر از یک درصد کاهش تولید روزانه نسبت به دسامبر ۲۰۲۰ داشته است. براساس آمار منتشر شده از این سازمان، تولید آلومینا در دسامبر ۲۰۲۰، ۱۱.۶۹۴ میلیون تن بوده است.

همچنین تولید جهانی آلومینا در دسامبر نسبت به ماه قبل از آن یعنی نوامبر، ۰.۷ درصد افزایش داشته است. تولید جهانی آلومینا در ماه نوامبر ۱۱.۱۹۷ میلیون تن اعلام گردید.

در این میان چین به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده و مصرف‌کننده آلومینا در جهان، در ماه دسامبر ۶.۲۸۸ میلیون تن آلومینا تولید کرده است، این درحالی است که در ماه دسامبر ۲۰۲۰، آمار تولید آلومینای چین ۶.۲۰۰ میلیون تن گزارش شده است.

اقیانوسیه پس از چین، دومین تولیدکننده بزرگ آلومینا در جهان محسوب می‌شود که در ماه دسامبر ۱.۷۴۱ میلیون تن آلومینا تولید کرد، این درحالی است که طی دسامبر ۲۰۲۰، تولید آلومینای این منطقه ۱.۸۴۷ میلیون تن گزارش شده است.

ارقام به هزار تن است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها