sugar-pile-main-480x320.jpg

روز دوشنبه ۱۸ مرداد، ۲۶ هزار تن شکر سفید در حالی در بورس کالای ایران عرضه می شود که بیشترین حجم عرضه روزانه شکر در این بورس در سالجاری به شمار می رود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در این روز و در تالار مذکور کارخانجات قند اسلام آباد غرب، جوین ، شاهرود، شیروان، قزوین، کرج، میاندوآب، میبد، نیشابور، فارابی و کارون ، شکر سفید خود را به میزان ۲۶ هزار تن و به قیمت ۲ هزار و ۵۲۰ تومان در بورس کالا عرضه می کنند.

این گزارش حاکی است در تالار محصولات کشاورزی و در گروه جو نیز بالغ بر ۱۵۹ هزار تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی از تولیدات کشاورزان ۱۴ استان کشور شامل استانهای همدان، لرستان، گلستان، کهکیلویه، کرمانشاه، فارس، خراسان شمالی و رضوی، آذربایجان غربی و شرقی، البرز، مرکزی و اردبیل بر روی تابلوی عرضه می رود.

عرضه یکهزار تن مرغ منجمد

یکهزار تن مرغ منجمند رنج ۱ نیز به قیمت هر کیلو ۵۱۰۰ تومان در این بورس عرضه می شود. ۴۶۰۰ تن ذرت دانه ای ، ۲۰ تن کنجاله سویا پلیت و ۳۵۰۰ تن گندم دوروم نیز در تالار محصولات کشاورزی بر روی تابلوی عرضه می رود.

این گزارش حاکی است در تالار صادراتی بورس کالای ایران در روز دوشنبه ۵ هزار تن وکیوم باتوم و ۲ هزار تن لوب کات سبک شرکت پالایش نفت تبریز به ترتیب به قیمت ۱۷۴ و ۲۷۹ دلار در هر تن برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می شود. در این تالار همچنین ۳۹ هزار تن انواع قیر شرکت های پالایش و انرژی شمالغرب آرکا، فراشیمی روز، پالایش نفت تبریز ، فرآورده های قیری سیه فام و معماران تجارت آفتاب عرضه در تالار صادراتی تجربه می کند. تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز شاهد عرضه ۷۲۳۳ تن انواع مواد پلیمری، ۳۲ هزار و ۹۰۰ تن انواع قیر و ۵ هزار تن گوگرد کلوخه است.

کارگزاران بورس کالای ایران در این روز همچنین ۷۰۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹.۷ شرکت ایرالکو، ۱۵ کیلوگرم شمش طلای معدن موته و ۲ هزار تن ورق سرد و ورق گالوانیزه شرکت صنایع هفت الماس را در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها