• ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
  • کد خبر: 51929
شمش فولاد

بررسی آمار عملکرد شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی کشور حاکی از تولید ۲۲ میلیون ۵۴۰ هزار و ۸۳۹ تن شمش فولاد در سال ۹۹ و رشد ۸ درصدی آن در مقایسه با سال ۹۸ است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از معدن۲۴، در ۱۲ ماهه سال ۹۹ تولید شمش فولاد در فولاد مبارکه اصفهان با رشد ۸ درصدی به ۹ میلیون و ۸۴۳ هزار و ۸۶۴ تن رسید و بر این اساس این شرکت بیشترین آمار شمش را از آن خود کرد.

پس از آن فولاد خوزستان با تولید سه میلیون و ۷۸۳ هزار و ۳۸۹ تن شمش و رشد سه درصدی در جایگاه دوم ایستاد و ذوب آهن اصفهان با ۲ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۷۱۲ تن تولید و افت سه درصدی، در جایگاه سوم قرار گرفت.

در سالی که گذشت شرکت فولاد آلیاژی ۱۷۸ هزار و ۱۸۱ تن بلوم (رشد ۲۲ درصدی) و ۲۷۶ هزار و ۱۵۸ تن بیلت (افت یک درصدی) تولید کرد.

همچنین میدکو با ثبت رشد ۷۵ درصدی، ۶۵۳ هزار و ۵۸۰ تن بیلت، فولاد کاوه جنوب با رشد ۲۰ درصدی یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۹۵۳ تن بیلت، فولاد خراسان با افت ۲۰ درصدی ۹۸۰ هزار و ۴۰۲ تن بیلت، چادرملو بدون تغییر در مقایسه با سال ۹۸ حدود یک میلیون و ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن بیلت، ارفع با افت پنج درصدی، ۸۱۹ هزار و ۳۷۷ تن بیلت، فولاد بناب با رشد ۴۷ درصدی ۳۹۵ هزار و ۲۹۳ تن بیلت و جهان فولاد سیرجان با رشد ۱۴۱ درصدی ۸۳۹ هزار و ۸۶۳ تن بیلت تولید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها