• ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
  • کد خبر: 51918
محصولات فولادی

شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی در سالی که گذشت ۱۴ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۹۳۲ تن انواع محصولات فولادی تولید کردند. این میزان تولید در مقایسه با سال ۹۸ رشد ۳ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از معدن۲۴، جمع تولید محصولات فولادی شرکت فولاد مبارکه در سال ۹۹ به هشت میلیون و ۳۲ هزار و ۹۱۰ تن رسید که در مقایسه با سال ۹۸ بدون تغییر ماند.

همچنین ذوب آهن اصفهان با ثبت افت سه درصدی، ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۴۱۷ تن محصولات فولادی تولید کرد.

در سالی که گذشت ۳۴۰ هزار و ۷۱۱ تن میلگرد در فولاد آذربایجان (افت ۷ درصدی)، ۴۹۹ هزار و ۷۲۱ تن میلگرد در فولاد خراسان (افت ۱۸ درصدی) و ۲۸۷ هزار و ۸۱۵ تن میلگرد آلیاژی مهندسی (رشد ۱۵ درصدی)، ۵۹ هزار ۸۰۴ تن چهار گوش و سایر آلیاژی- مهندسی (رشد ۸۰ درصدی) و ۳۴ هزار و ۶۶۶ تن تسمه و کلاف آلیاژی- مهندسی (رشد ۵ درصدی) در شرکت فولاد آلیاژی ایران تولید شد.

پارسال همچنین ۲۹۲ هزار و ۹۴۱ تن میلگرد (رشد ۱۲۹ درصدی) در جهان فولاد سیرجان، ۴۷۸ هزار تن ورق گرم (رشد ۹۵ درصدی) در نورد و لوله اهواز، ۸۱۱ هزار و ۴۸۱ تن ورق عریض (رشد ۵ درصدی) در فولاد اکسین، ۲۴۹ هزار و ۳۲۴ تن ورق گالوانیزه (رشد ۶ درصدی) در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، ۴۶۰ هزار و ۱۶۳ تن میلگرد (رشد ۱۰۷ درصدی) در فولاد بناب و ۷۹۴ هزار و ۹۷۹ تن میلگرد (افت ۷ درصدی) در فولاد کویر تولید شد.

بررسی آمار شرکت های یاد شده در آخرین ماه سال ۹۹ حاکی از تولید یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۷۴۸ تنی انواع محصولات فولادی و رشد ۹ درصدی آن در مقایسه با اسفند ماه سال ۹۸ است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها