نفت+پتروشیمی

گروه آفریقایی بی‌یوای (BUA) از امضای قراردادی برای ساخت یک مجتمع پلی‌پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه نزدیک به ۳۰۰ هزار تن در نیجریه خبر داد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، امضای قرارداد ساخت کارخانه تولید پلی‌پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه ۲۸۵ هزار تن بخشی از پروژه پالایشی و پتروشیمی گروه آفریقایی بی‌یوای (BUA) در نیجریه است.

گروه بی‌یوای (BUA)، یکی از بزرگترین مجامع آفریقایی، برای ساخت این کارخانه تولید پروپلین با شرکت لوموس تکنولوژی (Lummus Technology)، دارنده مجوز اصلی فناوری‌های پتروشیمی، تصفیه، گازرسانی و فرآوری گاز اختصاصی و تأمین‌کننده کاتالیزورها، تجهیزات اختصاصی و خدمات مهندسی مربوطه، قرارداد امضا کرده است.

عبدالصمد ربیو، موسس و رئیس هیئت مدیره گروه بی‌یوای از امضای قرارداد ساخت کارخانه تولید پلی‌پروپیلن با شرکت لوموس تکنولورژی ابراز خرسندی کرد.

وی افزود: ما به ظرفیت و تخصص فنی شرکت لوموس تکنولورژی برای ساخت این واحد پلی‌پروپیلن در مجتمع پالایشی و پتروشیمی گروه بی‌یوای که قرار است در سال ۲۰۲۴ میلادی راه‌اندازی شود، اطمینان داریم.

این شرکت پاسخگوی تقاضای فزاینده پلی‌پروپیلن در این کشور آفریقای غربی، خلیج گینه و مناطق جنوب صحرای بزرگ آفریقا خواهد بود.

لئون دو بروین، رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل لوموس تکنولورژی اظهار کرد که این شرکت مشتاقانه منتظر همکاری با پالایشگاه بی‌یوای در این پروژه مهم و پشتیبانی از نخستین واحد پلی‌پروپیلن نوولن در نیجریه است.

وی افزود: فناوری نوولن ما برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون محصولات پتروشیمی در نیجریه مناسب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها