شیمیایی

شرکت اتریشی او.ام.وی، یک واحد نیمه صنعتی (دموپلنت) بازیافت مواد شیمیایی با ظرفیت سالانه ۱۶ هزار تن در شهر شوخات واقع در جنوب شرق وین می‌سازد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، شرکت اوام‌وی اعلام کرد که این دموپلنت (کارخانه آزمایشی) بازیافت مواد شیمیایی با ظرفیت سالانه ۱۶ هزار تن قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شود.

این شرکت اتریشی از فناوری «ری‌اویل اوام‌وی» (ReOil OMV) برای بازیافت محصولات پلاستیکی مصرف شده به نفت خام مصنوعی استفاده خواهد کرد.

این پروژه با استفاده از وام‌های مختص اجرای پروژه‌های «سبز» تأمین مالی می‌شود، اما شرکت اوم‌ام‌وی به رقم دقیق آن اشاره‌ای نکرده است.

این طرح توسعه‌ای تازه‌ترین مورد در جاه‌طلبی اوام‌وی برای توسعه یک کارخانه با فناوری ری‌اویل (ReOil) در مقیاس تجاری تا سال ۲۰۲۶ با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال است.

شرکت اوام‌وی در سال ۲۰۱۸ میلادی با شرکت اتریشی بورئالیس (Borealis)، تولیدکننده محصولات پتروشیمی اتریش که ۷۵ درصد سهامش را در اختیار دارد، برای تقویت حضور در صنعت بازیافت مواد شیمیایی شریک شد.

اوام‌وی همچنین اتیلن و پروپیلن را برای کارخانه‌های پلی‌اتیلن (PE) و پلی‌پروپیلن (PP) بورئالیس در شوخات تأمین می‌کند.

اوام‌وی در کنار پالایشگاه یک دمو پلنت (کارخانه آزمایشی) کوچک با فناوری ری‌اویل راه‌اندازی می‌کند که دارای ظرفیت ۱۰۰ کیلوگرم در ساعت است و از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۸ میلادی به مدت ۱۳ هزار ساعت کار کرده است.

بازیافت مواد شیمیایی و علاقه به پلیمرهای دایره‌ای در سال ۲۰۲۱ میلادی ازسوی تولیدکنندگان و خریداران و مبدل‌های پایین‌دستی افزایش یافته بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها