ناصر تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیان اینکه عرضه کل زنجیره فولاد در بورس کالا باید انجام شود گفت: با این اقدام در بستر شفاف بورس کالا قیمت گذاری واقعی محصولات صورت می گیرد و در روند تصحیح مدیریت کمک شایانی می شود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از صدای‌بورس، تقی زاده برنامه ها و طرح های شرکت را چنین تشریح کرد: در کچاد برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای واقعی فراوانی در حال پیگیری است. موافقت اصولی برای ۵ طرح صادر شده، اسناد مناقصه گندله سازی، ذوب سرمد، دی ۱۹ و فروسیلیکم منگنز منتشر شده است. همچنین در حال ثبت شرکت‌ها هستیم، دو واحد تولید ورق، یک مگا مودول آهن اسفنجی، نیروگاه سیکل ترکیبی و دو نیروگاه خورشیدی در دست داریم. تاکید در چادرملو بر اکتشاف است که با خرید تجهیزات جدید بیشتر زمان خود را صرف آن می کنیم. در برنامه های چادرملو افزایش سرمایه وجود دارد و پیش بینی می شود حتما تا پایان سال جاری محقق شود.

مدیرعامل چادرملو درباره چالش های بخش معدن و صنایع معدنی نیز گفت: از جمله چالش های موجود در صنعت بروکراسی اداری و مداخلات بی جا است. از دیگر مشکلات موجود بحث های مدیریتی است که اگر اجازه دهند روند قیمت گذاری روال طبیعی خود را طی کند فعالیت مجموعه ها خیلی راحت تر و بهتر انجام می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود و در پاسخ به این سوال که آیا امکان عرضه کل زنجیره فولاد در بورس کالا وجود دارد؟ اظهار داشت: امکان عرضه کل زنجیره فولاد در بورس کالا وجود دارد و حتی به نظر من باید انجام شود تا در بستر شفاف بورس کالا قیمت گذاری صورت گیرد و در روند تصحیح مدیریت کمک شایانی شود.

تقی زاده در خاتمه گفت: با افزایش میزان تولید و توسعه در چادرملو تلاش می کنیم از سهم و منافع سهامداران حمایت کنیم و برای این کار استفاده از پروژه های توسعه ای و افزایش تولید است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها