کنسانتره

بررسی آمار عملکرد شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی حاکی از تولید ۹ میلیون و ۶۰ هزار و ۷۵۹ تن کنسانتره آهن در دو ماهه ابتدایی امسال و رشد ۱۴ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از معدن۲۴، بیشترین تولید کنسانتره آهن در این مدت از آنِ شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ۳ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۵۹۰ تن و رشد ۲۷ درصدی بود.

پس از آن، سنگ آهن چادرملو با یک میلیون و ۹۶۷ هزار و ۷۳۳ تن (رشد ۱۳ درصدی) در مکان دوم و شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۸۲۱ تن (افت یک درصدی) در مکان سوم قرار گرفتند.

در دو ماهه نخست امسال همچنین سنگ آهن جلال آباد (فکور صنعت) ۸۵ هزار و ۹۸۱ تن، گهر زمین ۸۷۸ هزار و ۶۶۳ تن، اپال پارسیان سنگان ۴۰۶ هزار و ۷۶۱ تن، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر ۳۵۳ هزار و ۹۴۶ تن، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان ۱۳۴ هزار و ۱۳۰ تن، سنگ آهن مرکزی ۵۸۳ هزار و ۹۳۹ تن و صبانور ۲۵۸ هزار و ۱۹۵ تن از این محصول تولید کردند.

آمار اردیبهشت ماه

جمع تولید کنسانتره آهن شرکت های یاد شده در اردیبهشت ماه امسال ۴ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۹۵ تن بود که حاکی از رشد ۱۴ درصدی در مقایسه با اردیبهشت ۹۹ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها