علی رستمی

شرکت صنایع خاک چینی ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کائولن فرآوری شده در ایران و خاورمیانه در راستای تحقق اهداف شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و هلدینگ صدر تأمین، اولین عرضه محصول کائولن را روز دوشنبه چهاردهم تیر ماه ۱۴۰۰ در بورس کالای ایران انجام داد و براساس آمارهای معاملاتی موفق به فروش ۵۰۰ تن کائولن عرضه شده خود در بازار فرعی این بورس شد. مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی معتقد است ایجاد فضای رقابتی، توسعه فروش داخلی و صادرات و رشد ارزش سهام ازجمله مزایای عرضه در بورس کالاست. علی رستمی می گوید به زودی سایر محصولات این شرکت برای معامله راهی بورس کالا می شوند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از شستا رسانه، علی رستمی مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران با اعلام  این خبر گفت: ایجاد فضای رقابتی بدون واسطه از طریق فروش مستقیم و تناسب عرضه و تقاضا، تضمین کیفیت، کمیت و تحویل محصول، سرعت و سهولت انجام معاملات، توسعه فروش داخلی و صادراتی و رشد ارزش سهام را به عنوان مهمترین مزایای عرضه محصول در بورس کالای ایران برشمرد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با دستیابی به اهداف مورد نظر به زودی شاهد ارایه سایر محصولات شرکت صنایع خاک چینی ایران برای معامله در بورس کالای ایران باشیم. 

شایان ذکر است محصول عرضه شده، کائولن SZWNK۱ با نماد ICCI-DSMKAOL-۰۰  است که  از مواد اولیه استراتژیک در صنایع سرامیکی از جمله چینی مظروف، کاشی و سرامیک، صنایع لعاب سازی، صنایع چینی صنعتی و الکتریکی، صنایع دیرگداز و... محسوب می شود.

گفتنی است، کائولن شرکت صنایع خاک چینی ایران به میزان ۱۲ هزار تن پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و نهمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۸ تیر ماه جاری در بازار فرعی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفته بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها