• ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
  • کد خبر: 58520
بیلت

با وجودی که انتظار می رفت با وضع عوارض صادراتی بر روی محصولات فولادی و فلزاتی از جمله مس، نیکل و آلومینیوم از سوی روسیه عرضه بیلت در فرصت باقیمانده افزایش پیدا کند، یکی از تجار روسیه افزایش عرضه در حداقل ممکن و درحدود تنها ١٠ هزار تن را ارزیابی می کند. در حال حاضر فولادسازان روسیه با اجتناب از هرگونه حرکت شتابزده بر کاهش تولید یا اورهال کارخانه ها تمرکز کرده اند. 

به گزارش «کالاخبر» به نقل از پلنر، در آخرین معاملات هم ٧٥٠٠ تن بیلت روسیه با نرخ ٦٣٠ دلار در هر تن FOB نهایی شده که افزایش ٥ دلاری نسبت به معاملات قبلی را نشان می دهد.

با در نظر گرفتن بهای داخلی قراضه روسیه برابر با ٢٧ هزار روبل معادل ٣٦٣ دلار در هر تن و هزینه تولید بیلت از قراضه در حدود ١٠٠ دلار و همچنین حداقل ١١٥ دلار عوارض وضع شده، هزینه تمام شده تولید بیلت کمتر از ٥٨٠ دلار در هر تن و فروش همچنان سودده خواهد بود. 

در نهایت علاوه بر افزایش بیشتر قیمت ها با اعمال عوارض صادراتی روسیه، عملکرد مثبت بازارهای فیوچرز چین نیز بهبود بازار فولاد را به دنبال خواهد داشت، همان طور که نشانه هایی از افزایش قیمت ها در مناطق مختف از جمله جنوب شرقی آسیا در حال نمایان شدن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها