نیکل

تولید معادن نیکل جهان طی سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد رشد ۶.۸ درصدی خواهد بود. اگرچه برآورد شده تولید آفریقای جنوبی و روسیه با کاهش همراه شود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، براساس اعلام وب سایت Mining review Africa میزان تولید نیکل معادن جهان طی سال ۲۰۲۱ میلادی با رشد ۶.۸ درصدی به ۲ میلیون و۴۲۷ هزار و ۴۰۰ تن خواهد رسید. این در حالی است که تولید نیکل طی سال ۲۰۲۰ میلادی به دلیل محدودیت های قرنطینه ناشی از گسترش ویروس کرونا با افت ۴.۲ درصدی به ۲ میلیون و ۲۷۲هزار تن کاهش یافت.

اندونزی با ۱۶.۳ درصد، فیلیپین با ۵.۱ درصد و برزیل با ۲۴ درصد رشد بیشترین سهم را در افزایش تولید سال ۲۰۲۱ میلادی خواهند داشت. پیش بینی می شود میزان تولید این کشورها از یک میلیون و ۱۶۰هزار تن در سال ۲۰۲۰ میلادی به یک میلیون و ۳۱۶هزار و ۸۰۰ تن در سال جاری میلادی افزایش یابد که رشد ۱۳.۸ درصدی را نشان می دهد.

علت این افزایش تولید را می توان گسترش صنعت نیکل در اندونزی، از سرگیری تولید معادن مختلف در فیلیپین و آغاز به کار مجدد معدن سانتاریتا SantaRita در برزیل عنوان کرد.

در حالی که اندونزی و فیلیپین هنوز بزرگترین تولیدکنندگان نیکل جهان هستند این کشورها همراه با روسیه کالدونیای جدید و استرالیا (۵ کشور تولیدکننده برترنیکل جهان) تقریبا یک سوم از نیکل جهان را تامین می کنند.

با این وجود، انتظار می رود که تولید این ماده معدنی طی سال جاری میلادی در روسیه و آفریقای جنوبی به ترتیب شاهد کاهش ۱۳.۸ درصدی و ۱۵.۸ درصدی باشد.

میانگین رشد تولید ۳ درصدی تا سال ۲۰۲۵

همچنین پیش بینی می شود میزان تولید نیکل در معادن جهان با میانگین رشد سالانه ۳ درصدی تا سال ۲۰۲۵ میلادی به ۲ میلیون و ۷۳۰هزار تن افزایش یابد.

مجموع تولید کشورهای اندونزی، روسیه، فیلیپین و کانادا که بیشترین سهم رشد تولید را دارند تا سال ۲۰۲۵ میلادی به یک میلیون و ۸۱۸ هزارتن خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها