بطری

پلی اتیلن ترفتلات (Pet) گرید بطری وارداتی چین فردا به میزان ۵ هزار تن روی تابلوی تالار پتروشیمی بورس کالای ایران می رود.

به گزارش «کالاخبر»؛ این محموله که از سوی شرکت بازرگانی راهبر نگین صبا عرضه می شود در دو پارت ۲۵۰۰ تنی و به قیمت پایه ۳۱۰ هزار ریال عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است، خریدار مجاز به فروش کالای خریداری شده در بازار نیست و حمل به عهده خریدار خواهد بود. عرضه به صورت سلف ۲ ماهه و در قالب بسته بندی جامبوبگ روی پالت است. چنانچه خریدار حداکثر ۷ روز کاری پس از مهلت مجاز تحویل نسبت به حمل کالا اقدام نکند، برای هفته اول پس از مهلت تعیین شده روزانه ۱.۳۳ درصد، هفته دوم روزانه ۳ درصد و بعد از آن روزانه ۵ درصد معادل ارزش کالای برداشت نشده مشمول پرداخت هزینه انبارداری می شود و تحویل کالای باقی مانده منوط به تسویه هزینه انبار داری بوده و تسویه آن از محل کالا مجاز است. پرداخت مالیات بر ارزش افزوده تکلیفی کالا و ارائه مستندات آن همزمان با انجام امور تسویه الزامی بوده و محل تحویل انبار بندرعباس تعیین شده است.

گفتنی است، ۱۰ هزار تن از این محصول در سیصد و چهارمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۱۰ مرداد ماه جاری پس از بررسی مدارک و مستندات مورد پذیرش قرار گرفته بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها