هراتی

حسن هراتی معاون مالی و اقتصادی شرکت سیمان هرمزگان با بیان اینکه سیمان هرمزگان به دنبال بالا بردن سطح عرضه ها در بورس کالا است تا همه فروش داخلی را از طریق بورس انجام دهد گفت: تلاطماتی که در بازار سیمان وجود داشت، آرام شده و شیب قیمت‌ها روند نزولی پیدا کرده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبر بورس، معاون مالی و اقتصادی شرکت سیمان هرمزگان درباره برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۰ به اظهار کرد: شرکت افزایش سرمایه را در فهرست برنامه‌های خود گذاشته است که از محل تجدید ارزیابی، محل انباشته و محل مطالبات انجام خواهد گرفت اما به علت قطعی نشدن میزان آن از ذکر مبلغ خودداری می‌شود.

حسن هراتی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، قرار است تولید شرکت به بالاتر از ظرفیت اسمی نسبت به سال‌های قبل برسد، هرچند قطعی برق و چالش‌هایی که گریبان سیمان را در سال‌جاری گرفت، رسیدن به این هدف را با مشکل مواجه کرده است.

هراتی خاطرنشان کرد: ما درصدد بالا بردن عرضه بیشتری از تولیدات خود در بورس کالا هستیم تا همه فروش داخلی به بورس منتقل شود.

وی ادامه داد: سال مالی شرکت از اول آذرماه آغاز می‌شود و شرکت طی شش ماه اول سال مالی به علت وجود ممنوعیت‌های صادراتی با مشکلاتی روبه‌رو شد.

معاون مالی و اقتصادی شرکت سیمان هرمزگان گفت: در هفته‌های اخیر اجازه صادرات سیمان گرفته شده و قرار است در ماه‌های آتی تا حجم قابل قبولی صادرات داشته باشیم.

هراتی در خاتمه اظهار داشت: بعد از قطعی برق به شرکت‌های سیمانی قول‌هایی مبنی بر کاهش قطعی‌ها داده شده اما هنوز عملی نشده است. به نظر می‌رسد تلاطماتی که در بازار سیمان وجود داشت، آرام شده و علیرغم اینکه هنوز به ثبات قبل نرسیده؛ اما شیب قیمت‌ها روند نزولی پیدا کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها