سیمان

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، شنبه ۲۳ مرداد ماه درمجموع یک میلیون و ۱۴ هزار و ۴۰ تن انواع سیمان از سوی ۴۶ شرکت در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا عرضه می شود.

به گزارش «کالاخبر»؛ از این حجم عرضه شده بیشترین سهم مربوط به سیمان تیپ ۲ با تناژ ۷۳۳ هزار و ۱۹۰ تن است. همچنین ۹۹ هزار تن سیمان تیپ ۵، ۷۱ هزار تن سیمان تیپ ۴۲۵-۱، ۴۰ هزار و ۸۵۰ تن سیمان پوزولانی و ۳۲ هزار و ۵۰۰ تن سیمان تیپ ۳۲۵-۱ عرضه می شود.

علاوه براین سیمان پوزولانی ویژه و سیمان سفید هر یک به میزان ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن، سیمان مرکب به میزان ۶۵۰۰ تن و سیمان تیپ ۵۲۵-۱ به میزان ۲۰۰۰ تن نیز از دیگر عرضه های سیمانی ها در روز شنبه بوده که روی تابلو معاملات می روند.

این گزارش می افزاید، ۴۶ شرکتی که در روز شنبه عرضه خواهند داشت شامل کارخانجات سیمان لامرد، مجتمع سیمان غرب آسیا، صنایع سیمان نهاوند، صنایع سیمان سامان غرب، کویر کاشان، کرمان، کردستان، کاوان بوکان، هرمزگان، نیزار قم، منددشتی، ممتازان کرمان، مازندران، قائن، فیروزکوه، فارس نو و فارس است.

همچنین شرکت های سیمان غرب، عمران انارک، صوفیان، شمال، شرق، شاهرود، سپاهان، ساوه، زنجان، زاوه تربت، زابل، دورود، دشتستان، داراب، خوزستان، خزر، سیمان خاش، جوین، توسعه ماهان کرمان، تهران، پیوند گلستان، بجنورد، اصفهان، ارومیه، اردستان، آذر آبادگان خوی، آبیک، بین المللی ساروج بوشهر و فراز فیروزکوه نیز سایر عرضه کنندگان روز شنبه هستند.

گفتنی است از ابتدای عرضه سیمان در بورس کالا که به تاریخ ۹ خرداد ماه بر می گردد در مجموع ۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۳۸۰ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۴ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۷۰ تنی همراه شد و ۳ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۲۰۰ تن آن در نهایت مورد معامله قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها