پی وی سی

تالار صادراتی بورس کالای ایران در جزیره کیش امروز بازهم شاهد عرضه ۵۰۰ تن پی وی سی صادراتی شرکت پتروشیمی آبادان بود که با ثبت تقاضای خریداران برای هر دو گرید عرضه شده، فروش صادراتی پی وی سی در بورس کالا ادامه یافت؛ نکته جالب توجه رقابت خریداران در عرضه گرید S۷۰ بود.

به گزارش «کالاخبر»؛ ۲۳ مرداد ماه صادرات پی وی سی برای نخستین بار از مسیر بورس کالای ایران کلید خورد و فعالان بازار پتروشیمی شاهد معامله ۸۰۰ هزار تن پلی وینیل کلراید (PVC) گرید S۷۰ و S۶۵ و S۵۷ پتروشیمی آبادان در تالار صادراتی بورس بودند؛ در ادامه و در ۲۴ مرداد ماه نیز ۲۰۰ تن از گرید S۷۰ این محصول در تالار مذکور مورد معامله قرار گرفت.

امروز نیز روند صادرات محصول پی وی سی شرکت پتروشیمی آبادان با عرضه ۵۰۰ تنی شامل ۲۰۰ تن گرید S۵۷ و ۳۰۰ تن گرید S۷۰ ادامه یافت که کل این دو محموله با موفقیت مورد معامله قرار گرفت.  

گرید S۵۷ با تقاضایی معادل عرضه یعنی ۲۰۰ تنی مواجه و در قیمت پایه ۱۷۰۰ دلاری فروخته شد اما گرید S۷۰ که به میزان ۳۰۰ تن روی تابلوی رفته بود با تقاضای ۴۵۰ تنی خریداران مواجه شد و ۱۵ دلار بالاتر از قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت؛ به عبارت دیگر قیمت فروش گرید مذکور ۱۷۱۵ دلار در هر تن بود.

بدین ترتیب از ابتدای عرضه های صادراتی پی وی سی در بورس کالا در مجموع ۱۵۰۰ تن از این محصول پتروشیمی آبادان از مسیر بورس کالا و برای صادرات به بازارهای جهانی به فروش رفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها