• ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
  • کد خبر: 61890
پلی پروپیلن

قیمت پلی‌پروپیلن در روسیه در نیمه دوم ماه آگوست سال جاری میلادی به‌دلیل تعمیرات دوره‌ای و نگهداری برنامه‌ریزی شده توسط سه تولیدکننده در بازه زمانی ماه‌های سپتامبر تا اکتبر افزایش می یابد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، موسسه ام‌آرسی اسکن‌پلاست (MRC ScanPlast) در گزارشی با اعلام با اعلام مطب فوق گفت: در ابتدای ماه آگوست، قیمت پلی‌پروپیلن نوع رافیا در روبل روسیه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۴ تا ۱۴۶ هزار روبل (هزار دلار و ۹۵۱ تا هزار و ۹۷۸ دلار به ازای هر تن) به صورت حمل از مبدا مسکو بوده است.

اما یک هفته بعد، تقاضای مطلوب و کاهش عرضه، قیمت پلی‌پروپیلن روسیه را با احتساب مالیات بر ارزش افزوده به حدود ۱۴۷ هزار تا ۱۵۲ هزار روبل به ازای هر تن به‌صورت حمل CPT از مبدأ مسکو رساند.
عرضه پلی‌پروپیلن به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است و ممکن است این شرایط با توجه به تعمیرات دوره‌ای و عملیات نگهداری سه تولیدکننده پلی‌پروپلین ادامه یابد.

مجتمع استاولولن (Stavrolen) از ۱۳ اکتبر به مدت ۲۶ روز در حال انجام تعمیرات دوره‌ای و عملیات نگهداری است کارها را انجام می ده، به‌طوری‌که تولید پلی‌پروپیلن این کارخانه به ۱۲۰ هزار تن رسیده است.

مجتمع‌های پولیوم (Poliom) و اوفورگسینتز (Ufaorgsintez) انجام تعمیرات دوره‌ای و عملیات نگهداری خود را برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی کرده‌اند و پیش‌بینی شده است که حدود دو هفته به طول بینجامد.
ظرفیت تولید سالانه پلی‌پروپیلن مجتمع پولیوم (Poliom) ۲۳۰ هزار تن و ظرفیت تولید مجتمع اوفورگسینتز (Ufaorgsintez) ۱۴۰ هزار تن است.

موسسه ام‌آرسی (MRC) از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها