• ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
  • کد خبر: 63162
پلی پروپیلن

واردات پلی‌پروپیلن اوکراین در بازه زمانی ژانویه تا آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی نسبت به دوره مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، موسسه ام‌آرسی اسکن‌پلاست (MRC ScanPlast) در گزارشی اعلام کرد: واردات پلی‌پروپیلن اوکراین در هشت ماه سال جاری میلادی به ۸۲ هزار و ۷۰۰ تن رسید که در مقایسه با دوره مشابه پارسال هفت در صدر افت نشان می‌دهد.

مجموع واردات هموپلیمر پلی‌پروپیلن در هشت ماه سال ۲۰۲۱ به ۶۱ هزار و ۴۰۰ تن رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته میلادی میلادی حکایت از افت ۱۰ درصدی دارد.

مقدار واردات کوپلیمرهای بلوک پلی‌پروپیلن در دوره مورد بررسی به هشت هزار و ۱۰۰ تن رسید، در حالی که این رقم در دوره مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی هشت هزار و ۸۰۰ تن بود.

مجموع واردات کوپلیمرهای تصادفی پلی‌پروپیلن در هشت ماه سال جاری میلادی به ۱۰ هزار و ۹۰۰ تن رسید، به‌طوری که نسبت به رقم ۱۰ هزار و ۲۰۰ تنی هشت ماه سال ۲۰۲۰ میلادی افزایش نشان می‌دهد.

مقدار واردات دیگر انواع کوپلیمر پروپیلن دو هزار و ۳۰۰ تن بود.

موسسه ام‌آرسی (MRC) از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها