• ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
  • کد خبر: 62938
اروپا

قیمت قراردادهای اتیلن در ماه سپتامبر هشت یورو به ازای هر تن کاهش یافت که این شرایط می‌تواند هزینه تولید پی‌وی‌سی را چهار یورو به ازای هر تن در مقایسه با ماه آگوست کاهش دهد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، بر اساس گزارش قیمتی مؤسسه‌های ام‌آرسی و آی‌سی‌آی‌اس (ICIS-MRC)، مذاکرات درباره قیمت پی‌وی‌سی تولیدکنندگان اروپایی (PVC) برای عرضه در سپتامبر امسال به بازارهای کشورهای مستقل همسود، هفته گذشته آغاز شده بود.

باوجود کاهش قیمت اتیلن در منطقه، تولیدکنندگان اروپایی قیمت‌های صادراتی ماه آگوست را ۱۵ یورو به ازای هر تن افزایش دادند.

قیمت قراردادهای اتیلن در ماه سپتامبر هشت یورو به ازای هر تن کاهش یافت که این شرایط می‌تواند هزینه تولید پی‌وی‌سی را چهار یورو به ازای هر تن در مقایسه با ماه آگوست کاهش دهد.

کارخانه‌های تولید پی‌وی‌سی در اروپا در بازه زمانی ماه‌های آگوست تا اکتبر به‌دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری و عرضه محدود، قیمت‌ها را باوجود کاهش در بخش بالادست ثابت نگه داشتند و تعطیلی ناگهانی مجتمع‌های تولید پی‌وی‌سی در ایالات متحده آمریکا بر فروش صادرات اروپا نیز تأثیر گذاشت.

بعضی از خریداران از کمبود عرضه پی‌وی‌سی از سوی شماری از تولیدکنندگان در اروپا طی دو ماه گذشته خبر داده‌اند.

موسسه ام‌آرسی (MRC) از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروس، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها