آموزش

بورس کالای ایران در چند هفته گذشته ۶ کارگاه آموزشی و یک دوره ویژه مدیران سیمانی را برای آشنایی فعالان بازار سیمان با معاملات این محصول در بازار فیزیکی و همینطور گواهی سپرده کالایی برگزار کرد که با استقبال خوب صورت گرفته در مجموع این دوره ها، ۸۶۰ نفر ساعت آموزش به علاقمندان ارائه شد.

به گزارش «کالاخبر»؛ در سه دوره سمینار "آشنایی با نحوه انجام معاملات در بازار فیزیکی بورس کالای ایران" ۵۱۴ نفر ساعت آموزش به علاقمندان و فعالان صنعت سیمان ارائه شد.

در این جلسات تلاش شد تا ضمن اشاره ای مختصر با ساختار بازار سرمایه و جایگاه بورس کالا در بازار سرمایه، جزئیاتی از فرآیندهای انجام معاملات در بازار فیزیکی توسط متقاضیان خرید کالا و عرضه کنندگان کالا، نحوه دریافت کد معاملاتی و همینطور آشنایی با معاملات در بازار فیزیکی بورس کالا تشریح شود.

در ادامه بورس کالا با برگزاری سه دوره آموزشی آشنایی با معاملات گواهی سپرده سیمان، شرایط خرید سیمان برای خریداران خرد را تشریح کرد. این دوره ها ادامه خواهد داشت و فردا نیز چهارمین کارگاه آموزشی معاملات گواهی سپرده سیمان به صورت آنلاین و رایگان برگزار می شود.

در سه دوره گذشته آشنایی با معاملات گواهی سپرده سیمان ۳۰۶ نفر ساعت آموزش به فعالان ارائه شد.

همچنین مدیران سیمانی کشور طی یک دوره آموزشی با نحوه معاملات بازار فیزیکی و گواهی سپرده سیمان در بورس کالای ایران آشنا شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها