بورس کالا

در هفته منتهی به ۳۰ مهر ماه یک میلیون و ۹۱۳ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۴۴ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۵ و ۱۸ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۴۷۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون  و ۱۱۸ تن سیمان، ۳۲۹ هزار و ۱۴۴ تن فولاد، ۶ هزار و ۷۰۰ تن مس، ۷ هزار و ۲۵۰ تن آلومینیوم، ۲۴ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۸۰ تن سولفور مولیبدن، ۱۰۰ تن روی، ۲۶ کیلو گرم شمش طلا و ۱۹ هزار تن آهن اسفنجی مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۴۲۹ هزار و ۵۶۰ تن انواع کالا به ارزش ۶۳ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۹۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۲۰ هزار تن قیر، ۸۱ هزار و ۹۱۳ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار و ۵۱ تن مواد شیمیایی، ۴۸ هزار تن لوب کات، ۳ هزار و ۴۷ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۵۷۰ تن عایق رطوبتی و ۴۰ هزار و ۱۲۰ تن گوگرد معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۴۰۰ کیلوگرم زعفران رشته ای بود.همچنین ۴ هزار و ۴۷۹ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها