زعفران

مدیر شعبه کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در تربت‌حیدریه گفت: طی هفته گذشته مجموع معاملات بر روی ۹ نماد زعفران نگین و ۲ نماد پوشال زعفران، ۷۳۴ کیلو و ۹۴۴ گرم به ارزش ۱۱۶ میلیارد و ۸۰۲ میلیون و ۱۴۵ هزار ریال بود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایرنا، جواد زبان‌ران افزود: بیشترین این میزان معامله مربوط به زعفران نگین طلای سرخ به وزن ۳۶۶ کیلو و ۲۷۹ گرم و به ارزش ۶۰ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال و کمترین آن مربوط به زعفران نگین بهرامن (مشهد) به وزن ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم و به ارزش ۳۸۸ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال بود.

وی ادامه داد: در بخش معاملات نماد پوشال نیز بیشترین حجم معاملات مربوط به پوشال سحرخیز به وزن ۶ کیلو و ۱۶۷ گرم و به ارزش ۸۴۶ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال و کمترین آن مربوط به پوشال طلای سرخ به وزن ۴۵۰ گرم و به ارزش ۵۴ میلیون و ۹۷۰ هزار ریال بود.

مدیر شعبه کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در تربت‌حیدریه گفت:هم اکنون زعفران ایران در قالب ۹ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس کالا عرضه می‌شود.

زبان‌ران ادامه داد: برندهای زرین و طلای سرخ تربت‌حیدریه، روستا، زعفران نوین، زعفران سحرخیز و بهرامن مشهد، نگین بیرجند و قاینات و وحدت تربت جام از برندهای زعفران نگین و برندهای طلای سرخ و سحرخیز مشهد نیز از برندهای پوشال زعفران هستند.

معاملات زعفران در قالب بورس کالا در تربت حیدریه از چند سال پیش راه اندازی شد و هم اکنون هفت شعبه کارگزاری بورس در این شهرستان فعال است.مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها