سیمان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جاسک از آموزش های لازم به واحد های صنفی صنعت سیمان و خرید سیمان بدون مشکل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایسنا، علی نجفی با تاکید بر عدم کمبود در نحوه تامین و توزیع سیمان در بخش لیردف این شهرستان، اظهار کرد: با ورود برخی افراد سودجو و واسطه و دلالان در زمینه خرید و فروش سیمان در بخش لیردف شهرستان جاسک، دو پرونده عرضه خارج از شبکه سیمان تشکیل و منجربه به جریمه گردید و متقاضیان و واحد های صنفی باید برای خرید سیمان برای نظارت و شفافیت بهتر از طریق سامانه جامع تجارت ثبت ورود و خروج انجام دهند.

وی افزود: با توجه به دستور العمل و مصوبات سایر کالا ها باید برای نظارت و شفافیت بهتر کالا در سامانه جامع تجارت ثبت نام انجام گیرد و سیمان نیز جزء کالا های مشمول ثبت نام در سامانه جامع تجارت و دریافت کد بورسی و کد نقش است.

نجفی خاطرنشان کرد: به واحد های صنفی آموزش لازم در این زمینه داده شده و خرید سیمان بدون مشکل انجام می گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جاسک در پایان عنوان کرد: در هفته گذشته هیچگونه مشکلی مبنی بر کمبود سیمان در سطح استان و شهرستان نداشتیم و در بخش لیردف شهرستان جاسک اکثرا سیمان خریداری و در سامانه جامع تجارت ثبت ورود و خروج انجام می گیرد و چنانچه کسی خارج از مسیر قانونی خرید نماید و بصورت قاچاق و خارج از شبکه رسمی تعریف شده اقدام کند که برابر با قانون برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

روز های اخیر گلایه های شهروندان مبنی بر کمبود و کمیابی سیمان در بخش لیردف شهرستان جاسک در فضای عمومی مطرح بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها