image.png

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به روسای سازمان های صمت ۳۱ استان و جنوب کرمان، الزام ثبت اطلاعات فعالیت واحدهای تولیدی و توزیعی شامل سنگ آهن، کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی و شمش فولادی را ابلاغ کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ سیف اله امیری در این نامه آورده است: با عنایت به تاکیدات ویژه مقام عالی وزارت مبنی بر لزوم ثبت اطلاعات تولیدکنندگان و توزیع کنندگان سنگ آهن، کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی و شمش فولادی مرتبط با استقرار سامانه جامع تجارت و حسب بند ۵ بخش سایر مصوبات کارگروه تنظیم بازار، الزامی است کلیه واحدهای تولیدی و توزیعی مستقر در استان تا تاریخ ۲۰ مهر ماه نسبت به تکمیل کلیه اطلاعات درخواستی در سامانه شامل دریافت کد نقش، خرید، فروش، موجودی انبار و ... اقدام کنند و مراتب برای ارائه گزارش به مقام عالی وزارت به این سازمان منعکس شود.

گفتنی است در بند ۵ بخش سایر مصوبات کارگروه تنظیم بازار در تاریخ ۳۰ شهریور ماه اینطور آمده است که  "در راستای تسریع شفافیت زنجیره تامین کالاهای بورسی (سیمان، فولاد، پتروشیمی و ...) در سامانه جامع تجارت و رصدپذیر کردن این کالاها، مقرر شد علاوه بر داشتن کد بورسی، ارائه کد نقش در سامانه تجارت الزامی شود. در غیر این صورت موضوع عرضه خارج از شبکه تلقیی و از طریق مجاری ذیربط مورد پیگیری قرار خواهد گرفت."

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها