• ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
  • کد خبر: 65855
آلومینیوم

شرکت آلکوا یکی از تولیدکنندگان برتر آلومینیوم در استرالیا اعلام کرده است که عملیات تولیدی خود را در ویکتوریا طی نیمه سوم سال ۲۰۲۲ پس از ۱۳ سال توقف از سر می گیرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از معدن۲۴، به گفته مسئولان، این واحد که از سال ۲۰۰۹ با توقف عملیاتی مواجه شده بود پس از سال ها با ظرفیت تولیدی ۳۵ هزار تنی به چرخه تولید باز خواهد گشت. شرکت آلکوا با ظرفیت تولید ۱۹۷ هزار تنی سالانه از زیر مجموعه های پورتلند آلومینیوم بوده که مجموعا ۳۵۸ هزار تن تولید سالانه دارد.

با از سرگیری عملیات در زمان ذکر شده، آلکوا با ظرفیت ۹۵ درصدی تولیدی خود شروع به کار خواهد کرد که مجموعا به ۱۸۵ هزار تن سالانه در ابتدا خواهد رسید.

این شرکت که مالکیت آن متعلق به آلکوا کرپ و آلومینیوم استرالیا بوده و این شرکت ها مجموعا سهامدار ۵۵ درصد از پورتلند آلومینیوم می باشد و مابقی آن هر کدام به اندازه یکسان ۲۲.۵ درصدی به نامینیز و ماروبنی متعلق است.

همچنین آلکوا قبلا اعلام کرده که عملیات تولیدی خود را در آلومار برزیل در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ شروع خواهد کرد که از سال ۲۰۱۵ متوقف شده بود.

گفتنی ست بهای هر تن آلومینیوم در سال جاری میلادی شتاب داشته و به تراز تاریخی خود که در سال ۲۰۰۸ و نرخ ۳۲۲۹ دلاری رخ داده بود، هجوم برده که ناشی از نگرانی های مرتبط با عرضه بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها