فاطمی امین

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اجرای طرح تامین مالی تا ۲ ماه آینده به صورت آزمایشی عملیاتی خواهد شد گفت: با اجرای این زنجیره مشکل سرمایه در گردش اکثر تولید کنندگان کشور برطرف خواهد شد. فاطمی امین گفت: هم اکنون در بورس کالا، کار عرضه تلفیقی شروع شده و در مواردی که نیاز کشور بیش از تولید داخلی باشد و نیاز به واردات است از عرضه تلفیقی استفاده می شود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایرنا، سیدرضا فاطمی امین پنجشنبه در جمع فعالان صنعتی، معدنی و تجاری استان زنجان افزود:وظیفه ما بررسی فرایند صنعتی، ِ معدنی و تجاری است تا با شناخت موانع و اصلاح ساز و کار ها مسیر را برای سرمایه گذاران هموار سازیم.

وی در ادامه به عرضه تلفیقی کالا اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون در بورس کالا، کار عرضه تلفیقی شروع شده و در مواردی که نیاز کشور بیش از تولید داخلی باشد و نیاز به واردات است از عرضه تلفیقی استفاده می شود.

فاطمی امین افزود: در این صورت مابقی کسری کالاها از سوی واحدها در قالب یک سبد وارد می شود.

وی در خصوص واردات ماشین آلات مرد نیاز معادن نیز خاطر نشان کرد: در صورتی که ماشین آلات مورد نیاز معادن به صورت تجمیعی وارد کشور شود از آن حمایت خواهد شد.
به گزارش ایرنا در ابتدای این نشست جمعی از تولید کنندگان ، تجار و روسای اتحادیه ها و اصناف استان زنجان مسائل و مشکلات خود را مطرح و راهکارهای لازم را برای تسهیل امور و رفع موانع بیان کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها