آیین افتتاح

آیین راه اندازی معاملات آتی مس کاتد، معاملات گواهی سپرده مس کاتد و گواهی سپرده میلگرد به طور زنده و همزمان از طریق صفحه اینستاگرام کالاخبر و صفحه آپارات شرکت بورس کالای ایران قابل مشاهده است.

به گزارش «کالاخبر»؛ امروز ۲۹ آذر ماه و از ساعت ۱۱ آیین افتتاح معاملات آتی و گواهی سپرده مس کاتد و معاملات گواهی سپرده میلگرد در بورس کالای ایران با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران و جمعی دیگر از مدیران صنعتی کشور به میزبانی بورس کالا برگزار می شود.

با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این مراسم به طور زنده و همزمان از طریق صفحه اینستاگرام کالاخبر به آدرس imereport و صفحه آپارات شرکت بورس کالای ایران به آدرس https://www.aparat.com/imereport/live قابل مشاهده است.

همچنین در پایان این مراسم و از ساعت ۱۳ دکتر محمد حسین رحمتی معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران از طریق اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/imevc/imepr پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود. لینک فوق از نیم ساعت قبل از شروع نشست فعال می گردد و خبرنگاران با کلیک روی گزینه میهمان و ثبت نام خود می توانند وارد پنل گفتگو شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها