• ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
  • کد خبر: 68842
آلومینا

تولید جهانی آلومینا در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ نسبت به نوامبر ۲۰۲۰ با ۰.۱۶ درصد افزایش روبرو بوده است. تولید جهانی آلومینا در ماه نوامبر سال جاری به ۱۱.۳۵۲ میلیون تن رسید که معادل تولید روزانه ۳۷۸.۴ هزار تن است. این در حالی است که تولید در ماه نوامبر سال گذشته ۱۱.۳۳۴ میلیون تن معادل تولید روزانه ۳۷۷.۸ هزار تن گزارش شده بود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از باشگاه آلومینیوم، همچنین تولید روزانه در ماه نوامبر با ۳.۳۳ درصد افزایش ماهانه از ۳۶۶.۲ تن به ۳۷۸.۴ تن رسیده بود.

براساس این گزارش، تولید جهانی آلومینا در بازه زمانی ژانویه-نوامبر ۲۰۲۱ به ۱۲۶.۶۴۸ میلیون تن رسید که ۴.۳۷ درصد بیش از همین بازه در سال ۲۰۲۰ بوده است. تولید جهانی آلومینا در همین بازه طی سال ۲۰۲۰، ۱۲۱.۳۸۴ میلیون تن گزارش شده است.

چین به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده آلومینا در جهان، در ماه نوامبر ۶.۲۴۰ میلیون تن آلومینا تولید کرد که ۱.۳۲ درصد بیش از ۶.۱۵۹ میلیون تن آلومینای تولید شده توسط این کشور طی اکتبر ۲۰۲۱ و ۲.۳ درصد بیش از ۶.۱۰۰ میلیون تن آلومینای تولید شده در ماه نوامبر ۲۰۲۰ بوده است. طی یازده ماه نخست سال ۲۰۲۱، چین درمجموع ۶۹ میلیون تن آلومینا تولید کرد.

پس از چین منطقه اقیانوسیه به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده آلومینا در ماه نوامبر ۲۰۲۱، ۱.۶۹۱ میلیون تن آلومینا تولید کرد که ۱.۱۱ درصد کمتر از تولید این منطقه در ماه اکتبر ۲۰۲۱ بوده است.

طی یازده ماه نخست سال ۲۰۲۱، اقیانوسیه مجموعاً ۱۹.۱۹۵ میلیون تن آلومینا تولید کرد، این درحالی است که طی همین بازه در سال گذشته، تولید آلومینای این منطقه ۱۹.۳۲۴ میلیون تن بوده است.

تولید جهانی آلومینا در مناطق مختلف جهان طی ماه نوامبر به قرار ذیل است:

*ارقام به هزار تن است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها