سکوی مدال

بررسی ارزش فروش شرکت ها در بخش داخلی بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی هفته گذشته نشان می دهد که شرکت های پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی تندگویان در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند و پس از آن ها نیز شرکت های معدنی و صنعتی چادرملو، ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، پالایش نفت بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت تهران (تندگویان)، فولاد خوزستان و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش «کالاخبر»؛ شرکت پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۱۵۳ هزار تن محصول شامل وکیوم باتوم و لوب کات سبک ارزشی معادل ۱۴ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال را به ثبت رساند و در رتبه اول ایستاد.

شرکت ملی صنایع مس ایران با فروش ۲۳۹۹ هزار تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش بیش از ۴۴۱۶ میلیارد ریال در جایگاه دوم ایستاد.

شرکت پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۱ هزار و ۴۹۰ تن انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف ارزش ۳۸۸۰ میلیارد ریالی را رقم زد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملونیز با فروش ۳۰ هزار تنی شمش بلوم ارزشی بالغ بر ۳۸۶۰ میلیارد ریال را رقم زد و چهارم شد.

شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با ثبت معامله ۱۳ هزار و ۶۰۰ تن ورق گالوانیزه خودرو و ورق گالوانیزه G ارزشی بیش از ۳۵۳۳ میلیارد ریال را رقم زد و بعد از شرکت چادرملو در جایگاه پنجم ایستاد.

پس از آن شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با ثبت معامله ۳۰ هزار تن وکیوم باتوم به ارزش بیش از ۳۴۶۵ میلیارد ریال ششم شد.

شرکت ذوب آهن اصفهان با فروش ۲۴ هزار و ۵۵۷ تن میلگرد، تیرآهن و ناودانی ارزش بیش از ۳۴۶۳ میلیارد ریال را رقم زد و در جایگاه هفتم قرار گرفت.

پس از آن نیز شرکت پالایش نفت تهران (تندگویان) با ثبت معامله ۲۵ هزار و ۴۳۰ تن لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله موفق به ثبت ارزش ۳۲۷۸ میلیارد ریالی شد و جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد.

شرکت فولاد خوزستان با دادوستد ۲۳ هزار تن شمش بلوم و تختال به ارزش بیش از ۳۱۹۲ میلیارد ریال رتبه نهم را کسب کرد و بعد از آن سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با ثبت معامله ۳۴ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی به ارزش ۲۹۹۵ میلیارد ریال در جایگاه دهم جای گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها