• ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
  • کد خبر: 71212
گندله

میزان تولید گندله شرکت های بزرگ طی ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۰ حدود ۲۱ درصد افزایش یافت و به بیش از ۳۱.۳ میلیون تن رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، ۹ شرکت بزرگ کشور از ابتدای فروردین تا پایان دی، ۳۱ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۲۷۶ تن گندله سنگ آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۵ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۳۴۰ تن بود.

از این میان، شرکت های «گل گهر»، ۱۰ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۷۶۱ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۴ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۲۱۶ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۳ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۷۱۲ تن، «چادرملو» ۳ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۱۸۱ تن، «گهر زمین» ۲ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۷۳۲ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۲ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۸۲ تن، «مرکزی» ۲ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۵۱۰ تن، «صنعتی معدنی توسعه فراگیر سناباد» ۹۳۹ هزار و ۳۳۲ تن و «صبانور» ۳۵۴ هزار و ۴۴۹ تن تولید کردند.

رشد ۱۰ درصدی ارسال

همچنین، شرکت های بزرگ معدنی طی ۱۰ ماهه امسال، ۱۵ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۵۸۶ تن گندله به شرکت ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۳ میلیون و ۹۴۸ هزار و ۱۹۱ تن)، ۱۰ درصد رشد نشان می دهد.

افزایش تولید و ارسال دی

این شرکت ها در ماه آذر ۲ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۲۰ تن گندله «تولید» و یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۵۲۰ تن محصول «ارسال» کردند که نسبت به آمار مدت مشابه سال گذشته (۲ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۹۱۸ تن «تولید» و یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۴۰۱ تن «ارسال»)، به ترتیب حاکی از رشد حدود یک صدم درصدی و ۱۵ درصدی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها