• ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
  • کد خبر: 71951
آلومینیوم

روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به روز معاملاتی قبل از خود، ۱۳۳ دلار و ۵۰ سنت افزایش پیدا کرد و به سه هزار و ۹۸۴ دلار و ۵۰ سنت رسید. در بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین، آلومینیوم در حال شکست رکورد تاریخی قیمت خود است و انتظار می‌رود طی روزهای آتی قیمت این فلز از مرز چهار هزار دلار هم عبور کند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه ۱۳ اسفند ماه)، رشد ۳.۵ درصدی معادل ۱۳۳ دلار و ۵۰ سنت داشت. به گونه‌ای که در روز جمعه ۱۳ اسفند ماه، آلومینیوم سه هزار و ۸۵۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به سه هزار و ۹۸۴ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رسید.

همچنین روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افزایش ۱۵.۵ درصدی معادل ۵۳۴ دلار و ۵۰ سنت از سه هزار و ۴۵۰ دلار به ازای هر تن به سه هزار و ۹۸۴ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رسیده است.

میانگین موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن نیز با ۳۷ هزار و ۷۷۵ تن کاهش از ۸۲۴ هزار و ۲۵۰ تن در هفته گذشته به ۷۸۶ هزار و ۴۷۵ تن در هفته اخیر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها