بورس های جهان

سهام آسیا پاسیفیک صبح روز سه‌شنبه با افزایش تمایل سرمایه‌گذاران به دلیل تغییرات سهام ایالات‌متحده، کاهش قیمت نفت و مذاکرات بیشتر برای آتش‌بس بین روسیه و اوکراین افزایش یافت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از استاک نیوز، شاخص نیکی ۲۲۵ ژاپن ۰.۵۹ درصد و شاخص کوسپی کره جنوبی ۰.۳۱ درصد افزایش یافت.

شاخص بورس استرالیا (ASX ۲۰۰ ) پس از رشد ۱.۸ درصدی ماهانه در ماه فوریه،  ۰.۷۹ درصد افزایش یافت همچنین شاخص هانگ سنگ هنگ‌کنگ ۰.۳۲ درصد صعود کرد.شانگهای کامپوزیت چین ۰.۰۸ درصد و مؤلفه شنژن ۰.۸۴ درصد رشد کرد.

سهام ایالات‌متحده متزلزل شد اما شرکت‌های فناوری به اس‌اندپی ۵۰۰ کمک کردند تا برای سومین روز رشد کند.

نفت به سقوط خود ادامه داد زیرا آخرین قرنطینه در چین برای مهار افزایش تاثیرات کووید-۱۹ بر تقاضای سوخت صورت گرفته است.اوراق خزانه‌داری ایالات‌متحده متفاوت بود و بازدهی دو ساله روند صعودی خود را از سر گرفت.

دلار برخی افزایش‌ها را کاهش داد و ین ژاپن به دلیل نابرابری در سیاست‌های پولی بانک‌های مرکزی این کشور به پایین‌ترین سطح ۶ ساله خود در برابر ارز ایالات‌متحده رسید.

سهام جهانی از پایین‌ترین سطح خود پس از حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه، در مقایسه با شکست اوراق قرضه و معکوس شدن منحنی‌های بازده، حدود ۸ درصد افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران در حال ارزیابی این تهاجم، به اشتراک‌گذاری قیمت کالاها و سیاست‌های پولی سخت‌تر فدرال رزرو هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها