• ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
  • کد خبر: 73227
بورس

امروز سهام آسیا متزلزل بود و دلار ثابت ماند زیرا بازارها به دلیل انتظار انتشار داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده نگران هستند.

به گزارش « کالاخبر»،گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۰.۳ درصد کاهش یافت و سهام آمریکا با کاهش خفیف روبرو شد.

ارز ژاپن بیشترین ضرر را در برابر دلار متحمل شد، ین یک شبه به ۱۲۵.۷۷ رسید که بالاترین میزان از ژوئن ۲۰۱۵ بود. یورو نیز با ۰.۱ درصد کاهش به ۱.۰۸۶۹ دلار رسید.

اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی کردند که شاخص قیمت مصرف‌کننده آمریکا (CPI) در روز سه‌شنبه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸.۴ درصد افزایش داشته باشد.

اقتصاددانان بانک نات وست مارکتز (NatWest Markets) جهش ماهانه ۱.۱ درصدی در رقم اصلی تورم را پیش‌بینی کرده‌اند که بزرگترین رشد ماهانه از ژوئن ۲۰۰۸ خواهد بود.

به نقل از استاک، بازده اوراق ۱۰ ساله خزانه‌داری در مقایسه با بسته شدن ۲.۷۸۲ درصدی آن در ایالات‌متحده در روز دوشنبه به ۲.۸۱۰۷ درصد افزایش یافت.بازده دو ساله که با انتظارات معامله‌گران برای افزایش نرخ‌های صندوق فدرال رزرو افزایش می‌یابد به ۲.۵۲۴۲ درصد رسید.

در این میان سهام اروپا با کاهش یک درصدی شروع به کار کرد.نفت خام آمریکا ۰.۸۵ درصد افزایش یافت و به ۹۵.۰۹ دلار در هر بشکه رسید. قیمت هر بشکه نفت برنت نیز در ۹۹.۱۸ دلار قرار گرفت و هر اونس طلا به قیمت ۱۹۵۱.۴۵ دلار معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها